Jeśli chcesz dostarczyć sprzęt do naszego serwisu to masz kilka sposobów:
1. Sposób numer jeden:
Pierwszy sposób to ten w którym możesz swój zepsuty sprzęt dostarczyć osobiście do siedziby naszej firmy
(adres znajdziesz w zakładce KONTAKT lub poniżej),
po dostarczeniu urządzenia wypiszemy protokół serwisowy w którym zapiszemy wszystkie informacje
aby skontaktować się z tobą jak i informacje o sprzęcie który będzie u nas naprawiany.
Po naprawie istnieje możliwość wysłania komputera do twojego domu lub firmy 🙂
Poinformuj nas o tym jeśli zajdzie taka konieczność.
2. Sposób numer dwa:
Drugi sposób to ten w którym możesz sprzęt wysłać do nas za pomocą kuriera.
Sposób na tyle świetny że nie musisz wychodzić z domu.
Wszystko możesz zrobić za pośrednictwem komputera lub laptopa.
Jak to zrobić? Opisaliśmy poniżej:
Krok 1.
Pobierz zgłoszenie do serwisu następnie wypełnij go i wydrukuj. Jest ono widoczne poniżej. Uzupełnij informację o sobie (imie, nazwisko, telefon i adres zwrotny do odesłania komputera).
POBIERZ –> Protokol_przyjecia serwis
Opisz jaki model sprzętu wysyłasz i jakie akcesoria dołączasz (zalecamy dołączyć tylko zasilacz do laptopa, inne akcesoria nie są wymagane do oddania do naszego serwisu),
Napisz nam co dolega urządzeniu które zgłaszasz do nas. Im więcej informacji powiesz nam o usterce tym szybciej i dokładniej określimy co mamy wymienić/naprawić w twoim komputerze/laptopie czy innym urządzeniu.
Pamiętaj aby załączyć protokół do dobrze zabezpieczonej paczki!
Jeśli nie masz drukarki to spokojnie. Pobierz, wypełnij i wyślij do nas na maila: serwis.tslab@gmail.com
protokół który wypełniłeś razem z numerem przesyłki który dostaniesz na stronie kurierskiej na której zamówisz kuriera po paczkę.
Krok 2.
Zamów kuriera po odbiór sprzętu. Wejdź na stronę: Furgonetka.pl wypełnij dane takie jak: adres odbiór paczki (dane nadawcy), waga i wymiary pudełka w które spakujesz zgłaszany sprzęt do naprawy, adres odbiorcy (czyli adres firmy TS-Lab) i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Zapakuj dobrze swoją przesyłkę: karton, folia bąbelkowa, papier, gazety (użyj czegoś co może zostać wypełniaczem pustej przestrzeni) W tym kroku musisz pamiętać że dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje nie uszkodzenie się w transporcie.
Adres do wysyłki napiszemy poniżej:
TS-Lab Szymon Szczygielski
Zalesie 60, 21-400 Łuków
Tel. 787-107-587
Krok 3.
Pobierz list przewozowy ze strony furgonetka.pl na której zamawiasz kuriera.
Wydrukuj i wypełnij protokół serwisowy.
Spakuj laptopa/komputer
I czekaj na swojego kuriera!
Resztę zostaw nam!
Krok 4.
Po odebraniu paczki przez serwis zajmiemy się twoim urządzeniem. Poinformujemy Cię wcześniej co jest uszkodzone i jaki będzie szacowany lub dokładny koszt naprawy.
Po zakończonej naprawię będziemy się kontaktować z tobą na temat sposobu rozliczenia jak i o metodzie zwrotu urządzenie z serwisu.
Uważasz że to trudne, coś jest nie zrozumiałe?
Napisz do nas lub zadzwoń.
Jesteśmy tu aby Ci pomóc! 🙂